Analityk produkcji i sprzedaży
Najbliższy kurs:
Warszawa, 19-20 / 26-27 października 2020
- Kurs stacjonarny
- Potwierdzony certyfikatem
- 4 dni szkolenia
Kurs stacjonarny
OPIS KURSU
Celem kursu analityka produkcji i sprzedaży jest przekazanie wiedzy przydatnej w pracy osób zajmujących się analizą i planowaniem produkcji oraz sprzedaży. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznej – uczestnicy pracują na rzeczywistych danych i mierzą się z realnymi problemami spotykanymi w firmach.
Teoria prezentowana jest w minimalnym zakresie niezbędnym do zrozumienia poszczególnych zagadnień. Nacisk położony jest na rozwiązywanie złożonych, nieszablonowych, rozbudowanych przykładów. Kurs ma na celu przygotowanie do rozwiązywania zaawansowanych zadań w pracy analityka produkcji i sprzedaży. Duża część kursu opiera się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów spotykanych w pracy analityków.
Zajęcia realizowane są przez doświadczonych specjalistów, zajmujących się doradztwem biznesowym, analizą danych produkcyjnych i sprzedażowych dla wielu firm.
Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniach 19-20 oraz 26-27 października 2020 roku (4 dni) w godzinach 9:00 – 17:00. Zajęcia zostaną przeprowadzone w komfortowej sali w centrum szkoleniowym Centrum Wspólna przy ul. Wspólnej 56 (centrum Warszawy).
Zachęcamy do skorzystania ze szkolenia w formie online, więcej szczegółów można znaleźć tutaj. Materiał szkolenia online odpowiada w 100% temu ze szkolenia stacjonarnego.
Zaufali nam
Program kursu
Dzień I
- Tworzenie optymalnego układu danych w arkuszach kalkulacyjnych
- Przygotowanie danych wejściowych do dalszej analizy
- Eksploracja danych historycznych Analiza dynamiki procesów
- Analiza marży oraz systemów rabatowania
- Ocena rentowności kanałów sprzedaży
Dzień II
- Identyfikacja trendów, sezonowości i cykliczności
- Metody prognozowania
- Ustalanie planów na bazie bieżącej sytuacji ekonomicznej firmy
- Miary dokładności planowania
- Symulacje i komputerowa optymalizacja procesów biznesowych
Dzień III
- Wpływ otoczenia mikro- i makroekonomicznego
- Analiza rynku
- Miary koncentracji rynku
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – identyfikacja, wdrożenie i wyliczanie
- Tworzenie kokpitów menedżerskich (dashboardów)
- Tworzenie przejrzystych raportów
Dzień IV
- Automatyzacja raportowania w MS Excel (z użyciem makr oraz bez)
- Tworzenie własnych funkcji oraz makr z wykorzystaniem VBA
- Tworzenie własnego dodatku MS Excel do analizy KPI
- Podstawy języka SQL (import z hurtowni danych, sortowanie, grupowanie)
Ceny i zapisy
Premiujemy osoby planujące i podejmujące decyzje z wyprzedzeniem. Zatem zapisując się wcześniej na szkolenie otrzymasz istotnie niższą cenę.
Decyduje termin zapisu i opłacenia uczestnictwa. Szczegółowy cennik poniżej. Analitycznie rzecz biorąc warto zapisać się wcześniej.
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie kursu.
Czas trwania kursu: 32 godziny zegarowe (wliczając przerwy)
* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków lub Maklers (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)