Analityk produkcji i sprzedaży

Najbliższy kurs:
Warszawa, 19-20 / 26-27 października 2020
Serdecznie polecam współpracę ze Szkołą Analityków, z której usług WMH korzysta regularnie od 2015 roku. W tym czasie ponad połowa zespołu skorzystała z kursu "Młodszy Analityk", a w ostatnim czasie Radek i Piotrek przygotowali dla nas szkolenie "Analiza danych marketingowych". Poziom merytoryczny szkoleń był bardzo wysoki, analizowaliśmy dużo praktycznych case study i zwiększyliśmy umiejętności analityczne zespołu.
Piotr Sulewski
CEO Warsaw Media House

Kurs stacjonarny

OPIS KURSU

Celem kursu analityka produkcji i sprzedaży jest przekazanie wiedzy przydatnej w pracy osób zajmujących się analizą i planowaniem produkcji oraz sprzedaży. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznej – uczestnicy pracują na rzeczywistych danych i mierzą się z realnymi problemami spotykanymi w firmach.

Teoria prezentowana jest w minimalnym zakresie niezbędnym do zrozumienia poszczególnych zagadnień. Nacisk położony jest na rozwiązywanie złożonych, nieszablonowych, rozbudowanych przykładów. Kurs ma na celu przygotowanie do rozwiązywania zaawansowanych zadań w pracy analityka produkcji i sprzedaży. Duża część kursu opiera się na rozwiązywaniu rzeczywistych problemów spotykanych w pracy analityków.

Zajęcia realizowane są przez doświadczonych specjalistów, zajmujących się doradztwem biznesowym, analizą danych produkcyjnych i sprzedażowych dla wielu firm.

Najbliższe szkolenie odbędzie się w dniach 19-20 oraz 26-27 października 2020 roku (4 dni) w godzinach 9:00 – 17:00. Zajęcia zostaną przeprowadzone w komfortowej sali w centrum szkoleniowym Centrum Wspólna przy ul. Wspólnej 56 (centrum Warszawy).

Zachęcamy do skorzystania ze szkolenia w formie online, więcej szczegółów można znaleźć tutaj. Materiał szkolenia online odpowiada w 100% temu ze szkolenia stacjonarnego.

Zaufali nam

Program kursu

Dzień I

  • Tworzenie optymalnego układu danych w arkuszach kalkulacyjnych
  • Przygotowanie danych wejściowych do dalszej analizy
  • Eksploracja danych historycznych Analiza dynamiki procesów
  • Analiza marży oraz systemów rabatowania
  • Ocena rentowności kanałów sprzedaży

Dzień II

  • Identyfikacja trendów, sezonowości i cykliczności
  • Metody prognozowania
  • Ustalanie planów na bazie bieżącej sytuacji ekonomicznej firmy
  • Miary dokładności planowania
  • Symulacje i komputerowa optymalizacja procesów biznesowych

Dzień III

  • Wpływ otoczenia mikro- i makroekonomicznego
  • Analiza rynku
  • Miary koncentracji rynku
  • Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – identyfikacja, wdrożenie i wyliczanie
  • Tworzenie kokpitów menedżerskich (dashboardów)
  • Tworzenie przejrzystych raportów

Dzień IV

  • Automatyzacja raportowania w MS Excel (z użyciem makr oraz bez)
  • Tworzenie własnych funkcji oraz makr z wykorzystaniem VBA
  • Tworzenie własnego dodatku MS Excel do analizy KPI
  • Podstawy języka SQL (import z hurtowni danych, sortowanie, grupowanie)

Ceny i zapisy

Premiujemy osoby planujące i podejmujące decyzje z wyprzedzeniem. Zatem zapisując się wcześniej na szkolenie otrzymasz istotnie niższą cenę.

Decyduje termin zapisu i opłacenia uczestnictwa. Szczegółowy cennik poniżej. Analitycznie rzecz biorąc warto zapisać się wcześniej.

Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie kursu. 

Czas trwania kursu: 32 godziny zegarowe (wliczając przerwy)

* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków lub Maklers (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)