Analityk produkcji i sprzedaży
Najbliższy kurs:
Warszawa, 16-17 oraz 23-24 października 2021
* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)
- Kurs stacjonarny
- 4 dni szkolenia
- Potwierdzony certyfikatem
Kurs stacjonarny
Szkolenie analityk produkcji i sprzedaży skierowane jest do osób zajmujących się zawodowo analizą i planowaniem sprzedaży oraz produkcji, chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę przydatne w codziennej pracy. Zajęcia prowadzone są w formie praktycznej – uczestnicy pracują na rzeczywistych danych i mierzą się z realnymi problemami spotykanymi w firmach. Case studies są przygotowane na bazie rzeczywistych problemów, z którymi spotykamy się podczas realizowania outourcingu analitycznego w tym zakresie. W trakcie szkolenia przekazane zostaną wiadomości z zakresu analizy rynku, analizy sprzedaży, statystyki, prognozowania, planowania, optymalizacji i symulacji. Wiodącym narzędziem jest MS Excel, jednak biorąc pod uwagę jego ograniczenia, Uczestnicy poznają elementy języka VBA do tworzenia własnych narzędzi i funkcji oraz podstawy SQL np. na potrzeby importu danych z wewnętrznych baz firmy i dalszej pracy w arkuszu kalkulacyjnym.
Teoria prezentowana jest w minimalnym zakresie niezbędnym do zrozumienia poszczególnych zagadnień. Nacisk położony jest na rozwiązywanie złożonych, nieszablonowych, rozbudowanych przykładów. Podczas szkolenia dowiesz się jak w praktyce:
- pracować z dużymi wolumenami danych,
- analizować procesy biznesowe w czasie,
- budować dashboardy menedżerskie,
- skutecznie prognozować,
- poprawnie liczyć i analizować marżowość,
- interpretować i stosować różne miary przeciętnych,
- wykonywać w praktyce symulację Monte Carlo,
- optymalizować plany,
- tworzyć własne narzędzia w oparciu o VBA,
- przekształcić m.in, analizę SWOT i macierz BCG na formę liczbową,
- prowadzić wyliczenia za pomocą rozbudowanych tabel przestawnych,
- agregować dane,
- mierzyć skuteczność planowania,
- i wiele innych,
Zajęcia realizowane są przez doświadczonych specjalistów, zajmujących się doradztwem biznesowym, analizą danych produkcyjnych i sprzedażowych dla wielu firm.
Najbliższe szkolenie zostanie zorganizowane w październiku/listopadzie 2022 r. Zajęcia zostaną przeprowadzone w komfortowej sali w centrum szkoleniowym Centrum Wspólna przy ul. Wspólnej 56 (centrum Warszawy).
Po zakończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat ukończenia.
Kurs przeznaczony jest dla uczestników, którzy znają podstawy MS Excel. Czas trwania kursu: 32 godziny zegarowe (wliczając przerwy)
Premiujemy osoby planujące i podejmujące decyzje z wyprzedzeniem. Zatem zapisując się wcześniej na szkolenie otrzymasz istotnie niższą cenę. Decyduje termin zapisu i opłacenia uczestnictwa.
Sprawdź szczegółowy cennik. Analitycznie rzecz biorąc warto zapisać się wcześniej.
Jeśli interesuje Państwa szkolenie online, więcej informacji na jego temat można znaleźć tutaj. Materiał szkolenia online odpowiada w 100% temu ze szkolenia stacjonarnego.
Nasi klienci nas polecają!
Zaufali nam
Program kursu
Dzień I
- Tworzenie optymalnego układu danych w arkuszach kalkulacyjnych
- Przygotowanie danych wejściowych do dalszej analizy
- Eksploracja danych historycznych Analiza dynamiki procesów
- Analiza marży oraz systemów rabatowania
- Ocena rentowności kanałów sprzedaży
Dzień II
- Identyfikacja trendów, sezonowości i cykliczności
- Metody prognozowania
- Ustalanie planów na bazie bieżącej sytuacji ekonomicznej firmy
- Miary dokładności planowania
- Symulacje i komputerowa optymalizacja procesów biznesowych
Dzień III
- Wpływ otoczenia mikro- i makroekonomicznego
- Analiza rynku
- Miary koncentracji rynku
- Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – identyfikacja, wdrożenie i wyliczanie
- Tworzenie kokpitów menedżerskich (dashboardów)
- Tworzenie przejrzystych raportów
Dzień IV
- Automatyzacja raportowania w MS Excel (z użyciem makr oraz bez)
- Tworzenie własnych funkcji oraz makr z wykorzystaniem VBA
- Tworzenie własnego dodatku MS Excel do analizy KPI
- Podstawy języka SQL (import z hurtowni danych, sortowanie, grupowanie)
Zamówienia korporacyjne
W przypadku zamówień grupowych dla firm oraz klientów korporacyjnych prosimy o kontakt bezpośredni przez maila (biuro@szkolaanalitykow.pl), telefon (+48 508 311 172, +48 504 623 622) lub zgłoszenie przez poniższy formularz:
Zakup dla firm i osób fizycznych:
* Cena promocyjna przysługuje stałym klientom Szkoły Analityków (osoby, które uczestniczyły w co najmniej jednym szkoleniu stacjonarnym lub online)